Yhdistys

Föreningen Alva Forsius minne r.f. – Alva Forsiuksen muistoyhdistys ry. perustettiin kesäkuussa 2013. Yhdistyksen tarkoitus on vaalia Alva Forsiuksen muistoa ja elämäntyötä sekä edistää ja tehdä tunnetuksi Alva Forsiukselle tärkeitä arvoja. Yhdistys järjestää seminaareja ja muita tapahtumia sekä pitää vuosittain muistotilaisuuden Alva Forsiuksen syntymäpäivänä 24.5. Yhdistys voi jakaa stipendejä Alva Forsiukselle tärkeitä arvoja edistävään toimintaan sekä pystyttää patsaan Alva Forsiuksen muistolle.

Yhdistyksen hallituksen kokoonpano 2018:
Mikaela Nylander puheenjohtaja, Birgitta Palmqvist sihteeri, Kirsti Sund rahastonhoitaja, Liisa Tuomala ja Jenny Törnroos.

Yhdistyksen edustajat kävivät Alva Fosiuksen syntymäpäivänä 24.5 laskemassa kukat Alvan haudalle.
Alva Forsius födelsedag 2018